28000, м.Олександрія, вул.Шевченка, б 132
Тел: 7-10-80, Факс: 7-05-51, e-mail: alex-rada@ukr.net




Головна » 2019 » Травень » 27 » Олександрійська ОДПІ інформує
07:40
Олександрійська ОДПІ інформує

В Олександрії затверджено Програму покращення умов обслуговування платників податків

Рішенням Олександрійської міської ради від 10 травня 2019 року №733 затверджено Програму покращення умов обслуговування платників податків м.Олександрії та збільшення надходжень до Державного та місцевого бюджетів на 2019 – 2021 роки.

Ініціатором і розробником програми є Головне управління ДФС у Кіровоградській області.

Головне завдання Олександрійського управління ГУ ДФС у Кіровоградській області – максимальне наповнення бюджетів всіх рівнів шляхом застосування ефективних методів адміністрування податкових платежів, спрямованих на запобігання ухилення від сплати податків та мінімізації податкових зобов’язань.

Програма діятиме в напрямку створення комфортних умов для платників податків, забезпечення зворотного зв’язку щодо якості обслуговування платників, а також підвищення рівня добровільної сплати податків. Зокрема, мова йде про покращення якості послуг, що надаються платникам податків під час розсилки податкових повідомлень про сплату таких місцевих податків, як податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та земельний податок, проведення широкої масово-роз'яснювальної роботи щодо необхідності своєчасної сплати податків і зборів до бюджетів всіх рівнів.

Таким чином, основною метою Програми є забезпечення максимального поповнення в 2019-2021 роках місцевого бюджету м.Олександрії за рахунок добровільної сплати податкових зобов’язань з місцевих податків і зборів.

Виконання Програми дозволить досягти стабільного забезпечення надходжень коштів до бюджетів усіх рівнів, в тому числі і місцевого; покращення адміністрування податків і зборів, оперативного контролю за сплатою місцевих податків, у тому числі шляхом упередження росту податкового боргу та кількості боржників.

Під час виконання Програми протягом 2019-2021 років передбачається залучити з місцевого бюджету 200 тис. грн.

Фінансове забезпечення заходів здійснюватиметься у межах видатків, передбачених в місцевому бюджеті на відповідний рік.

Найбільші боржники, що мають заборгованість по сплаті податків до бюджету по Олександрійському управлінню ГУ ДФС у Кіровоградській області станом на 17.05.2019 року

Знам'янський район

1. Військова частина №А-1201 - 2656,8 тис.грн.

2. Філія «Знам’янський райавтодор» ДП «Кіровоградський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»  -  592,4 тис.грн.

Олександрівський район

3. ДП «СГ підприємство ДКВС України (№104) - 1059,1 тис.грн.

4. ДП ДГ «Ставидлянське» КДСГДС НААН – 776,5 тис.грн.

Олександрійський район

5. ТОВ «Хімвіськпром» – 861,7 тис.грн.

Онуфріївський район

6. ТОВ СГ «Родіна» - 493,3 тис.грн.

7. ТОВ «Модус» – 357,6 тис.грн.

Петрівський район

8. КП «Петрівське» – 461,5 тис.грн.

м. Знам’янка

9. ТОВ «Велес Корпорейшн»  – 2385,5 тис.грн.

10. ТОВ «Юнія-Транс»  -  370,6 тис.грн.

11. ПАТ «Знам’янський завод акустика» – 340,2 тис.грн.

м. Олександрія

12. КП «Теплокомуненерго" – 29447,5 тис.грн.

13. КП «Житлогосп» – 3019,8 тис.грн.

14. КП «Благоустрій» – 256,6 тис.грн.

15. ТОВ «Нерухомість-Харків» – 2444,7 тис.грн.

16. ПП «Майстерня своєї справи» – 851,4 тис.грн.

17. ТОВ «НВФ «Кран» – 801,3 тис.грн.

м. Світловодськ

18. ТЗДВ «СК «Перша Європейська» -  158162,3 тис.грн.

19. ТЗДВ «СК «Енергія» – 155229,0 тис.грн.

20. СП ТОВ «Світловодськпобут» – 12827,3 тис.грн.

21. ТОВ «Порто Франко Україна» – 5669,6 тис.грн.

22. ТДВ «Світловодське кар’єроуправління» – 3861,2 тис.грн.

23. Філія «Світловодський райавтодор» ДП «Кіровоградській облавтодор» – 1215,7 тис.грн.

24. ТОВ «Корпорація СВС» - 1172,1 тис.грн.

25. ДП «ІЦТС «Світкермет» - 1090,9 тис.грн.

26. ПП «Аркадія» - 841,4 тис.грн.

27. ТОВ «Будмаркет – Пром 2017» – 770,0 тис.грн.

 

Оприлюднення інформації щодо суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, регламентовано ст. 35.4 Податкового кодексу України, Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами), наказом Міністерства фінансів України від 13.02.2015 №67 «Про затвердження форм інформації щодо сплати податків суб'єктами природних монополій та суб'єктами господарювання, які є платниками рентної плати за користування надрами; інформації щодо суб'єктів господарювання, які мають податковий борг, та порядку їх оприлюднення» (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.02.2015 за №223/26668.

Переглянути загальний по Україні перелік суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, можна у рубриці «Переліки» офіційного веб-порталу ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/296361.html

 

В Олександрійському управлінні  завершилася кампанія декларування доходів

Кампанія декларування доходів - 2019 добігла кінця. Чотири місяця олександрійці декларували свої минулорічні статки, з яких під час виплати не був утриманий податок на доходи.

За період січня – квітня 2019 року по території обслуговування Олександрійського управління ГУ ДФС у Кіровоградській області (Знам’янський, Олександрівський, Олександрійський, Онуфріївський, Петрівський, Світловодський райони, міста Знам’янка, Олександрія та Світловодськ)  подали декларацію про майновий стан і доходи 6098 громадянам на загальну суму майже 192,5 млн.грн. Податок на доходи фізичних осіб склав 13,9 млн.грн., військовий збір 1,7 млн.грн.

Як і торік, найбільш активними  декларантами є громадяни, які мають власні земельні ділянки, обробляють їх та реалізують власно вирощену сільськогосподарську продукцію (одноосібники). Ними було подано 4529 декларацій на загальну суму 56,1 млн.грн. та відповідно нараховано 10,1 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО).

Інша чисельна категорія декларантів - громадяни, які отримали в 2018 році спадщину або майно за договорами дарування. Такими декларантами подано 358 декларацій на загальну суму доходу 39,8 млн.грн., до сплати їм нараховано податок на доходи фізичних осіб в сумі 2,0 млн.грн.

Громадянами, які отримали інвестиційні доходи від продажу корпоративних прав (частки в статутному фонді тощо) та цінних паперів подано 42 декларації на суму 447 тис.грн., нараховано податок 55,2 тис.грн.

Орендарі водного фонду подали 29 декларацій на суму 229,4 тис.грн. (податок на доходи – 41,2 тис.грн.); громадяни, які отримали доход у вигляді додаткового блага (прощений борг за кредитами банківських установ) – 25 декларацій на суму 822,8 тис.грн. (ПДФО – 148,0 тис.грн.); самозайняті особи (в т.ч. нотаріуси, адвокати) – 92 декларації на суму 3,0 млн.грн. (ПДФО – 548,6 тис.грн.); громадяни, які отримали доход від продажу рухомого та нерухомого майна – 84 декларації на суму 14,2 млн.грн. (ПДФО – 416,4 тис.грн.); громадяни, які отримали доход від надання майна (житла) в оренду – 122 декларації на суму 1,5 млн.грн. (ПДФО – 218,0 тис.грн.); громадяни, які отримали іноземні доходи – 13 декларацій на суму 725,7 тис.грн. (ПДФО – 130,7 тис.грн.); інші декларанти – 663 декларації. Декларації на повернення коштів з бюджету за рахунок використання права на податкову знижку станом на 02 травня 2019 року подала 141 особа, сума до повернення складає 259,4 тис. грн.

Якщо для громадян, доходи яких підлягали обов’язковому декларуванню, термін подання декларацій закінчився 2 травня, то платники, які користуються правом на податкову знижку,  подають декларацію за 2018 рік до 31 грудня 2019 року.

 

Впродовж 2019 року Олександрійське управлінням проводитиме операція «Урожай»

З метою залучення до декларування та перевірки нарахування та сплати податків громадянами, які є власниками земельних ділянок площею понад 2 га та власними силами обробляють такі земельні ділянки для отримання доходу, а також з метою упередження схем ухилення від оподаткування суб’єктами господарювання сільськогосподарського напряму, виявлення необлікованих найманих працівників та легалізації заробітної плати в Україні оголошено операцію «Урожай».

 Впродовж операції «Урожай» буде проведено комплекс контрольних заходів за виплатою заробітної плати працівникам, зайнятим у сфері сільського господарства, на всіх етапах виробництва, зокрема, на етапі посівної кампанії, обробки та збирання урожаю, реалізації сільськогосподарської продукції тощо.

Націлена вона на виявлення працівників, які неофіційно, без законних на те підстав, працюють у фермерів та інших сільгоспвиробників на зборі врожаїв.  Особливої актуальності набуває це в жнива, коли для збирання врожаю додатково залучаються комбайнери, механізатори і ті, хто безпосередньо працює в полях. 

Очевидно, що добрий господар не дасть пропасти своєму врожаю, а тому, якщо члени фермерського господарства  самі фізично не можуть обробити наявну кількість землі і зібрати сільгосппродукцію, вони мають офіційно залучити до цієї роботи найманих працівиків. Адже статтею 27 Закону України «Про фермерське господарство» визначено, що трудові відносини у ньому базуються на основі  праці  його  членів.  У разі виробничої потреби фермерське господарство має право залучати до роботи в ньому  інших  громадян за трудовим договором (контрактом). При цьому трудові   відносини   членів   фермерського   господарства регулюються Статутом,  а осіб,  залучених до  роботи  за  трудовим договором (контрактом), - законодавством України про працю.

І тут важливо не тільки не допустити врожайних втрат, але й реально показати свої доходи. Контроль за цим покладено на податківців.

За словами заступника начальника Олександрійського управління ГУ ДФС у Кіровоградській області Ніни Горлачової, важливим напрямком проведення операції «Урожай» є проведення бесід з керівниками сільгосппідприємств щодо легалізації найманої праці.

В рамках операції «Урожай» забезпечуватиметься також співпраця з територіальними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

 «Операція «Урожай» триватиме до повного збору врожаю, а разом з нею триватиме і робота органів фіскальної служби в напрямку легалізації використання праці тих людей, які важко працюють, а натомість позбавлені соціальних гарантій, – наголошує Ніна Горлачова, – тому я звертаюсь до таких людей з проханням вимагати офіційного працевлаштування та повідомляти про факти недобросовісності роботодавця до Олександрійського управління за телефонами          7-30-29  та 7-34-28».

Категорія: Новини Олександрійської районної ради | Переглядів: 300 | Додав: lysak_ds | Рейтинг: 0.0/0
Інші сайти



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0