28000, м.Олександрія, вул.Шевченка, б 132
Тел: 7-10-80, Факс: 7-05-51, e-mail: alex-rada@ukr.net




Головна » 2017 » Квітень » 27 » Олександрійська ОДПІ інформує
06:26
Олександрійська ОДПІ інформує

Терміново!

Касові апарати для технічних побутових товарів

 

7 квітня 2017 року в газеті «Урядовий кур’єр» №66 опубліковано постанову Кабінету міністрів України від 16.03.2017 №231, якою затверджений перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО). Постанова №231 набирає чинності через 30 днів з дня її опублікування.

Перелік містить 8 груп, 53 підгрупи, більше 300 товарних позицій:

  1. Група 73 «Вироби з чорних металів».
  2. Група 84 «Реактори ядерні, котли, машини, обладнання і механічні пристрої; їх частини».
  3. Група 85 «Електричні машини, обладнання та їх частини; апаратура для запису або відтворення звуку, телевізійна апаратура для запису та відтворення зображення і звуку, їх частини та приладдя».
  4. Група 87 «Засоби наземного транспорту, крім залізничного або трамвайного рухомого складу, їх частини та обладнання».
  5. Група 90 «Прилади та апарати оптичні, фотографічні, кінематографічні, контрольні, вимірювальні, прецизійні; медичні або хірургічні; їх частини та приладдя».
  6. Група 91 «Годинники всіх видів та їх частини».
  7. Група 92 «Музичні інструменти; їх частини та приладдя».
  8. Група 95 «Іграшки, ігри та спортивний інвентар; їх частини та приладдя».

               Нагадуємо, що у 2017 році зобов’язані застосовувати РРО підприємці – платники єдиного податку 1-3 груп, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту за переліком, який встановлюється Кабінетом Міністрів України. Відповідні зміни до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України були внесені Законом України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році».

Отже, з 7 травня 2017 року суб‘єкти господарювання, які здійснюють продаж складної побутової техніки за вказаним Переліком, незалежно від системи оподаткування (єдиний податок та загальна система оподаткування) та незалежно від обсягу доходу зобов‘язані застосовувати  РРО. 

 

Одноосібники мають задекларувати минулорічні доходи

 

       За статтею 67 Конституції України усі громадяни щорічно подають до податкових інспекцій за місцем проживання декларації про свій майновий стан та доходи за минулий рік у порядку, встановленому законом.

                Згідно з пп.49.18.4 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до 3 травня 2017 року включно фізичні особи повинні у обов'язковому порядку відзвітувати перед державою.

Отже, якщо громадяни самостійно обробляють земельні ділянки, надані для ведення особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), і їх сукупний розмір не перевищує 2 гектара, то згідно зі статтею 165 ПКУ до доходу таких громадян не включаються доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена або перероблена безпосередньо фізичною особою на таких земельних ділянках.

Якщо ж розмір таких земельних ділянок є більшим, то дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає щорічному декларуванню та оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб (18%) та військовим збором (1,5%).

На сьогодні громадяни Олександрійського району, які одноосібно обробляють земельні ділянки, подали до Олександрійської ОДПІ 820 декларацій, що складає майже 60% від очікуваної кількості декларацій одноосібників. За даними декларацій загальна сума доходу складає 8116,3 тис.грн., сума нарахованого податку з доходів фізичних осіб  -  1406,9 тис.грн., сума нарахованого військового збору – 121,8 тис.грн. З них вже сплачено 540,1 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб та 45,0 тис.грн. військового збору. Термін сплати задекларованих сум закінчується 31 липня 2017 року.

Якщо великотоварні сільгосппідприємства в своїй більшості уклали договори оренди землі згідно з законом, своєчасно сплачують орендну плату та податки, то з одноосібниками питання набагато складніше – є серед них такі, що ігнорують складання декларацій про доходи або ж занижують суму прибутків, цим самим протиставляючи себе громаді. Адже вони живуть на цій території та користуються всіма об’єктами інфраструктури, що фінансуються з бюджету, який наповнюють їх односельці. Тому в районі продовжується робота, спрямована на декларування доходів кожним власником паїв.

Так, активний перебіг деклараційної кампанії вбачається серед одноосібників Світлопільської (100%),  Недогарської (85%), Дівочепільської (85%), Ульянівської (84,4%), Лікарівської (80%), Андріївської (78,9%), Новоселівської (78,6%), Головківської (75%), Добронадіївської (75%), Шарівської (75%), Ізмайлівської (74%),  Костянтинівської (73,8%), Бандурівської (70,8%), Олександрівської (69,5%) сільських рад.

Більше 50% декларацій подали одноосібники Михайлівської (67%), Щасливської (66,2%), Червонокам’янської (64,3%), Долинської (62,1%) сільських рад, Новопразької селищної ради (61,3%), Травневської (58,8%), Косівської (50%) сільських рад. Але часу на повне завершення кампанії декларування залишилось зовсім не багато, адже більша її частина вже позаду.

Найгірші показники мають Протопопівська (49,4%), Куколівська (49,1%) та Войнівська (42,6%) сільські ради.

І абсолютно незрозумілою є ситуація, що з року в рік повторюється під час кампанії декларування в Попельнастівській сільській раді. Так, за період січня – квітня цього року із 304 одноосібників Попельнастівської сільради лише 105 задекларували свої минулорічні доходи (34,5%). Такий підхід одноосібників до виконання конституційного обов’язку, м’яко кажучи, дивує.

За неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи чи включення до декларацій перекручених даних, неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку, тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За повторне порушення, здійснене протягом року, передбачено накладення штрафу у розмірі від п’яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст.164 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення).

                Слід зазначити, що одноосібники в обов’язковому порядку мають зазначити доход від самостійного обробітку земельних ділянок і при складанні декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

            Бланки та зразки заповнення декларацій можна отримати в Олександрійській ОДПІ  за адресою: м.Олександрія,   вул. Святомиколаївська (Пролетарська), 17,  каб. №206,   довідки за тел.: 7-30-29 та в сільській (селищній) раді за місцем знаходження.

Олександрійська ОДПІ запрошує мешканців району не залишати подання декларацій на останні дні кампанії. Для зручності громадян Центр обслуговування платників Олександрійської ОДПІ працює за подовженим графіком: у будні дні з 9:00 до 19:00, в суботу з 9:00 до 13:00.

Дякуємо за вчасно подану декларацію!

 

 

Підприємства - «двадцятимільйонники» подають

квартальну декларацію з податку на прибуток

 

Юридичні особи, які є платниками податку на прибуток, звітують до податкової інспекції про результати своєї діяльності шляхом подання декларації з податку на прибуток підприємств. При цьому річний податковий (звітний) період для подання такої декларації встановлюється, зокрема, для платників, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати, за попередній рік не перевищує 20 мільйонів гривень.

У разі, коли такий річний дохід є більшим за 20 мільйонів гривень, встановлюється податковий (звітний) період квартал. Винятком є платники податку, які зареєстровані протягом звітного року (новостворені), та виробники сільськогосподарської продукції.

Таким чином, платникам податку на прибуток, які за підсумками 2016 року перевищили обсяг доходу в 20 мільйонів гривень, необхідно до 10 травня 2017 року включно подати до контролюючого органу декларацію з податку на прибуток підприємств за І квартал 2017 року. Термін сплати податкових зобов’язань, визначених в такій декларації, спливає 19 травня 2017 року.

Крім того,  пунктом 46.2 Податкового кодексу України передбачено, що платник податку на прибуток подає разом із відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність. При цьому фінансова звітність є додатком до податкової декларації з податку на прибуток, а також є її невід’ємною частиною.

Таким чином, суб’єкти господарювання, в тому числі суб’єкти малого підприємництва у визначенні відповідно до Господарського кодексу України, для яких встановлено податковий (звітний) період — квартал, при поданні податкової декларації з податку на прибуток надають проміжну (квартальну) фінансову звітність.

 

 

До 25 днів зменшено термін надання відповіді

на письмову податкову консультацію

 

З 1 квітня 2017 року набрали чинності зміни до Податкового кодексу України в частині надання індивідуальних податкових та узагальнюючих консультацій.

По-перше, зменшено термін для надання відповіді контролюючим органом на звернення платника податків з 30 до 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення. Окрім того, уповноважена особа органу, який цю консультацію надає, може прийняти рішення про продовження строку розгляду звернення, але не більше 10 календарних днів, та письмово повідомити про це платнику податків.

По-друге, чітко визначено обов’язкові реквізити такого звернення у письмовій формі:

- найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові для фізичної особи; - податкову адресу,

- номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;

- код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації; - підпис платника податків;

- дата підписання звернення.

На звернення платника податків, що не відповідає цим вимогам, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».

По-третє, за вибором платника податків індивідуальна податкова консультація надається в усній або письмовій формі.

При цьому, отримана платником індивідуальна податкова консультація, надана в письмовій формі, обов’язково повинна містити:

  • назву – податкова консультація;
  • реєстраційний номер в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій;
  • опис питань, що порушуються платником податків, з урахуванням фактичних обставин, зазначених у зверненні платника податків;
  • обґрунтування застосування норм законодавства;
  • висновок з питань практичного використання таких норм законодавства.

Індивідуальна податкова консультація, надана в письмовій формі, підлягає реєстрації в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій та розміщенню на офіційному веб-сайті ДФС, без зазначення найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.

Усі платники матимуть безоплатний та вільний доступ до даних єдиної бази індивідуальних податкових консультацій на офіційному веб-сайті ДФС України.

Змін щодо надавачів індивідуальних податкових консультацій не відбулося. В усній формі консультації надаватимуть контролюючі органи та державні податкові інспекції, а у письмовій формі - контролюючі органи в АР Крим, містах Києві та Севастополі, областях, міжрегіональні територіальні органи, центральний органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Щодо узагальнюючих податкових консультацій, то їх надаватиме Мінфін. Вони підлягатимуть оприлюдненню на офіційному веб-сайті Мінфіну протягом 5-ти календарних днів з дня їх надання.

Податкові консультації, які надані у письмовій або електронній формі до 31 березня 2017 року (включно), звільняють платника податків від відповідальності (включаючи фінансову), за діяння, що містять ознаки податкового правопорушення, вчинені до 31 грудня 2017 року (включно).

З 1 січня 2018 року індивідуальна податкова консультація, надана контролюючим органом у письмовій або електронній формі до 31.03.2017 року (включно), не підлягатиме застосуванню.

Документ до публікації: Закон України від 21 грудня 2016 р. № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні»

 

При реалізації пального у касовому чеку має відображатися код продукції

 

Податковим кодексом України та Законом України від 06.07.1995р.   №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» (далі – Закон) передбачено обов‘язок суб‘єктів господарювання обов‘язково проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, а саме для паливно-мастильних матеріалів із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД (Український класифікатор товарів зовнішньо-економічної діяльності).  

У разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування, для пального із зазначенням коду товарної   підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості передбачена відповідальність відповідно до пункту 6 статті 17 Закону у розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

З 1 січня підприємці – платники єдиного податку з обсягом доходу понад 1 мільйон гривень мають застосовувати РРО

 

Податковим кодексом України передбачено, що у разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 мільйон гривень для платника єдиного податку II та III груп (фізичної особи-підприємця) незалежно від обраного виду діяльності застосування реєстратора розрахункових операцій є обов’язковим (п.296.10 ст.296 ПКУ).

Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Тобто, з 1 січня платники єдиного податку ІІ та III групи (фізичні особи-підприємці), обсяг доходу яких за 2016 рік склав понад 1 мільйон гривень, зобов’язані при здійсненні своєї господарської діяльності застосовувати РРО або перейти на використання виключно безготівкових розрахунків.

 

Неприбуткові організації мають внести зміни до статутів

 

Ще в 2015 році набули чинності зміни до Податкового кодексу України, згідно з яким неприбуткові організації, які не платять податок на прибуток, повинні відповідати ряду умов. На приведення статутних документів у відповідність до законодавства у всіх неприбуткових організацій було два роки, проте більшість залишили вирішення цих питань на невизначений термін.

Отже, що необхідно змінити?

Всі неприбуткові організації, які були включені до Реєстру  неприбуткових установ та організацій, повинні  надати до 202 кімнати Олександрійської ОДПІ завірені керівництвом та печаткою копії установчих документів організації та підтвердити відповідність одночасно таким чотирьом вимогам:

  • організація утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;
  • установчі документи організації містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;
  • установчі документи організації передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Ця вимога не поширюється на ОСББ;
  • така організація має бути внесена до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

              У разі підтвердження відповідності установчих документів таким чотирьом вимогам, така неприбуткова організація включається до нового Реєстру.

У разі, якщо неприбуткова організація не відповідає вимогам, контролюючим органом буде надіслане повідомлення про невідповідність її установчих документів.

Неприбуткові організації, які повідомлені про встановлення невідповідності, зобов’язані  привести свої документи у відповідність з законодавством та подати контролюючому органу всі необхідні завірені копії до 30 червня 2017 року.

Якщо неприбуткові організації не привели у відповідність документи вищезазначеним вимогам, то вони залишаються в Реєстрі лише  до 30 червня 2017 року, тобто з 1 липня 2017 року виключаються з Реєстру неприбуткових організацій. Окремо для релігійних неприбуткових організацій термін приведення установчих документів у відповідність до норм ПКУ подовжено  до 31 грудня 2017 року.

Куди звертатися? Для внесення відповідних змін необхідно звернутись в орган реєстрації: для громадських організацій – управління юстиції; для всіх інших неприбуткових організацій – центри надання адміністративних послуг органів місцевого самоврядування.

Категорія: Новини Олександрійської районної ради | Переглядів: 589 | Додав: Davydov | Рейтинг: 0.0/0
Інші сайти



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0